Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Friday, 16 July 2010

Emelda Marcos Cinderella Junior

Awak tau kan Shaya mmg shuka beli kasut
Kalau Shaya moody
Awak bwk je la Shaya pegi beli kasut
Shaya akan tersenyum lau nmpak kasut mcm kaler ni


Awak..
Shemalam Shaya da terjumpa kasut yg chantek tuk our big day
Awak sure nak tau kan
Camner rupa dia
Taraaaa....




*sumber dr google

Ok tak?

Pastu bleh la Awak pakaikan kasut tu kat Shaya
Cam citer Cinderella ni


Awak kena terima hakikat yg Shaya shuka kartunnn...
hehehehe

No comments: