Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Thursday, 29 July 2010

Menawankah.... Kah..Kah..Kah...

Shaya telah ditag oleh Azue 
Contest Mata Menawan

Lama da tak amik2 gambo ni
So Shaya buh je la gambar ni...
Janji memeriahkan contest yg dibuat oleh kengkawan blog

Buat tuan punya contest

ni la mata Shaya


pastu dia ckp bl da join kena tag org plak..min 2 org
so Shaya nak tag


Korang buat la pulak yer...

9 comments:

SyidaGorjes said...

nak kena amik gmba mata?susah tu.....nanti aku pkai fake lashes dulu ek.

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

gud luck wawa

mata wawa mmg menawan...

suhaisweet said...

Cunn...Dropping here...nice entry friend, visit mine..latest entry for today ;D

fLo said...

adeh2....tgu ade mood aku jwb tag ko..hehehehehe....;p

azueriena said...

nie piccas kiter kat Sngapore dulu ker?hehehehe
dari kerana mataaa...aku tergoda..tergoda terpedaya...hehehe

ieda said...

salam dikkkkk ...
tadaaaaaaa jumper gak akak kowang nyer blog .. heheh mula2 jumper blog azue .. pehtu jumper blog wawa lakk hehehhe

:))

pixie alex said...

kene mata yang menawan sahaja ka

♥nrina♥ said...

sepet tapi tetap cantik hehehe...

♥Azie♥ said...

good luck