Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Saturday, 14 August 2010

Ramadhan Keempat @ Gajet Baru

Shaya mmg memerlukan gajet baru
Shebabnya ialah cik nokia Shaya tu
Rasa dan uzur kot
Shaya boli dia masa tahun 2006
Org lain da bertuka ganti dah berapa kali
Tapi Shaya tetap dengan si cokia Shaya tu

Banyak Jasa dia tu
Shaya pun Shayang kat dia
Cuma kebelakangan ni
Dia da mula tak berapa sihat
Shudah pandai demam2
Pening2 sikit
Tu antara tanda dia sudah semakin meningkat usia
Tapi Shaya tetap akan gunakan dia
Sehingga ke bar bateri yg terakhir

So Agaknya mana yg perlu Shaya pilih
Untuk Gantikan Cik Cokia Shaya itu

Adakah ini

Budak Belack
Atau ini
Atau ni
High Tech Computer Corporation


Too high tech la rasanya..hehehehe
Atau yg ni...
duk dikatakan skang



Atau tetap, setia pd cik cokia
Cuma upgred ke Series yg latest la

Nokia E5
Dalam pada duk berkira2 nak beli yg mana satu
Shaya akhirnya telah buat 1 keputusan yg pasti
Shaya beli yg ini
Ia memenuhi ciri2 keperluan Shaya Shekarang

Ini la dia
v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

Hehehehehehehehehe

Hebat tak?
Shenang Shaya nak wat kire-kire


6 comments:

♥Azie♥ said...

sume ok wawa..nak u phone tak nak i phone hehehe

Ruziawati Bukhari said...

awak, shaya nak E5 tuh!! :->

SyidaGorjes said...

norkiah ko pun dah nak expired ek?marilah kita berbbm!

cikbedahlaser said...

wahhh yu nk beli beri2 ke...

elok la tu.. bli kelik-kelik ter...
senang yu nk kire bajet kawin yu..
hahhahahahahah

dilaOHdila said...

wah cun tu shaya....
senang nak buat kira2 nak beli baju raya gak kan ...
wei bila nak turun bangi

~~ciklinn~~ said...

hahahhahahaa leh wat kira2 bahet kawin yer kak