Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Thursday, 19 August 2010

Iftar Sesi Pertama @ Saujana

Awak...
Ni la antara gambar yg Shaya dpt amik Shemalam
Tak Shempat pun nak amik byk2
Shebab kena layan dorang2 tu sembang
Da Rasa mcm artis plak
Shemua kenal Shaya
Hahahahhahha
Kunun Laaa




Bayangkan...
dari Stat buka
Shampai kul 9.30pm
Shaya telah minum 4 cawan teh tarik
Rasa mcm elastik je perut Shaya ni
Mengembang ngan Jayanya


Ni Shaya snap blk dr brochure dia
Keadaan tpt mkn kat "smoking zone"
Tp sib baik tak amik shini
Lau ujan basah gak
Shaya Shemalam amik non smoking zone
Ada aircond
sejuk skit


Shiape yg rasa nak mkn kat sini
Sila la call
Buat booking
Shaya mmg dr dulu
Shuka Makan kat shini
Makanan dia Shedap
Kira Puas Hati la

Petang ni Shaya ada lg sesi Iftar
Sok Shaya kasi report yer..
Hehehehehe

4 comments:

Ruziawati Bukhari said...

wa glamer.. seme org kenal.. hehe.. sedap ye wa lauk pauk kat sini? hr ni berbuka di mana pulak?

hari ke 9 dah kita..

☆ lieya latif ☆ said...

wah sonot akak...pi buke kat luar...buffet lak tuuuu...mmg syok tu kak....

azueriena said...

wallaaaa....siokk tuu...makan best...company manjer perghhh...xkan cawan kosong jerk wa...mana piccas 4 butir gelas teh tarik tu...hehehehee

KSWSK said...

@Tie
mmg sedap Tie

@Lieya
Syok tang bab makan jer..

@Azue
tarak sempat maa...mau amik gambar