Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Monday, 16 August 2010

Ramadhan Yg Keenam

Awak
Ini la Resepi Istimewa Shaya Tahun ni

Buat Kawan2 lain Yg nak cilok resepi ni
Dipersilakan la yer
Amat digalakkan
Sharing is Caring

4 comments:

SyidaGorjes said...

macam mana aku nak cri telur kuning bentuk luv?kat giant ada jual x?

☆ lieya latif ☆ said...

ololololo...sweeettttnye kaaaaaaaaaaaaakkk!! nie laa resepi terbaekkk nieh!

azueriena said...

cuteenyer telur tu...resepi nie sesuaii sgt..utk mereka2 yg sedang dalam bercinta...chewahhh...hehehe

izman said...

yup, sharing is caring