Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Monday, 2 August 2010

Ur Fair Lady

 Awak tau kan
 Shaya shuka tgk citer korea 8tv tu
Tajuk dia My Fair Lady

Sho Shaya nak tujukan antara skrip 
Dlm siri tu tuk awak
Shebab Shaya rasa mcm best jer

Bila kita ikhlas
Langit akan terharu
Bila langit terharu
Manusia akan senang.

 *sumber google

4 comments:

♥Azie♥ said...

RAMAI ORG SUKA TGK CERITA KOREA..TENTU BEST KAN..SAYA TAK PERNAH TGK..PERCAYA TAK???

SyidaGorjes said...

umah aku takde channel ni bole tak? sebab aqid asik tgk 613.aku rasa macam aku subscribe 1 channel je.

atty's said...

macam besh je citer nie wa..

azueriena said...

BILER CITER NIE WEHHHH