Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Tuesday, 21 September 2010

Shelim

Awak
Dlm pada shedar tak shedar dah dekat 2 minggu kita beraya kan
Peyut Shaya rasanya mcm dah padat
dengan pelbagai versi kuih, ketupat, kuah kacang, rendang, lemang
Shampai skang ni bila lunch hour
Kena pikir byk kali
Nak mkn apa

Dah berhasilan dari sesi memulun apa shaja
Makanya
Berat badan pun BERTAMBAHHHHHH
Oh Tidakkkkkkk
Oleh itu
Malam td
Shesi meminum slimming tea telah dishambung shemula
Dan hasilnya
Pagi ni shesi memerut pun telah dilakukan dengan jayanya
Shemua makanan yg berminyak2 dioutkan dari peyut ku ini

Actually pada Shaya
Slimming tea mustika ratu ni
Bukan la utk jadi shelim melim shebenarnya
Ia cuma membantu membuang mana2 minyak2
or lebihan2 hasil dr benda2 yg kita makanan
Dalam erti kata lain
Ia membantu dalam proses pelawasan
Tapi if diamalkan secara berterusan
Mmg la boleh jd shelim tang peyut tu
Nanti Shaya kasi kat Awak sikit yer


google

4 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

ALAH gedik lo kak ....ko mane ade gemuks pun...ko maintain slim tau kak....tu pun nak riso2....heheeheheheh.......tapi tu la kan kak, musim raye ni mmg perut full sentiase kan kak...pegi rumah sane mkn, gi umah sini mkn, balik umah sendiri pun mkn....mmg penuh perut heheeheheheh

cikbedahlaser said...

yu... klu ai ckp yu kck ati x??

sarip kta..
ehh wawa dh berisi skit kn...
ke abg salah tgk..


heheheheh

ai nk mnum slimmin tea gak la

fzy fuzzy said...

kita pun nak seli, gak..tp kita sedarrr...huhuhuhuhu..waaaaaa...

KSWSK said...

@lieya...kak wa cuma mau kasi peyut selim skit ar..badan pun da rasa berat nih...
@cikbedahlaser...ai mmg sedar yu...mmg agak ada berisi skit..kan
@kak fzy..kita kasi fit skit je kak..bukan mau kasi kuyus sgt..jom kasi sesama kita memfitkan badan..