Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Thursday, 23 September 2010

Tolong pilihkan boleh

Awak
Shemalam Shaya da email pd org yg buat kasut tu
Design kasut yg Shaya nak
Dia cakap boleh buat
Cuma Shekarang
Shaya tak pasti
Yang mana untuk yang mana
Shebab kan nak tempah 3 pasang kasut
Tolong decide boleh
Yang mana sesuai tuk kaler putih
Yang mana tuk kaler beige
Yang mana sesuai kaler merah


Kasut 1
Google

 
Kasut 2
Google
 
Kasut 3
Google

Ni kain yg bakal digunakan buat kasut

Kawan2 pun tolong la pilih yer

8 comments:

cikbedahlaser said...

ai suka kasut 1..
tapi kasut 2 mcm jarang2 skit org buat kan....

so ai go for no.2 la...

adakah ai akan dpt kasut itu juga??
ahahahahah

☆ lieya latif ☆ said...

wah kak...dasat ko kak...siap design kasut2 hah....mesti mahal kan kak...jakun aku kak....kelas ko kak.....kak wa nanti dah siap kak wa tunjuk tau kak.....

glamer ko kak....takde org lain ade kasut same cam ko ...auwwww!!~

fLo said...

kasut 2 go for red!!! santek...hehehe...
kasut 1 - beige
kasut 3 - white!

hehehe..ok done..=p

atty's said...

kyatt kan suka kasut yg no 3.guna kain ..kaler white tu ..

yang no 2 kaler merah .

yang no 1 kaler krim..

tp paling suka kasut ..no 3..

♥Azie♥ said...

same gak no 1 cantik..no 3 pun cantik..kain warna merah tue wa

Ruziawati Bukhari said...

3 merah, 1 putih, 2 beige.. tp itu semua di atas pilihan wa.. apa2 kasut yg wa pakai, terletak molek di kaki wa sebab wa dh sememangnya cantik.. bertuah bakal suami wa nanti tau.. beristerikan wa yg cantik, bijak, bertudung, dan berkerjaya...

cikbedahlaser said...

baru aku perasan ayat sbnr...ahahahaha ok...
no 1 - merah
no 2 - beige
no 3 - putih

ahahaha

Azueriena Norash said...

apa kater 3-3 kaler buat 1 design yg no. 3 tu...hehehehe