Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Saturday, 16 October 2010

Bobbi's

Wanna share with uols


 Shaya really adore bobbi's lipstick. Smooth and lasting

 Admire sexy and appealing eye. They can show u the tips and trick...
hehehehe..sound like promo tak?


3 comments:

fLo said...

wah...best! still ade promotion eh..

dilaOHdila said...

tunjuk jer wa nanti ada urang bayarkan (hehe)

SyidaGorjes said...

aku teruja tgk brush dia tu.tapi aritu aku baru beli blusher brush mac yg regenye hampir sama dengan yg satu set tu.hampeh.
aku cari eyeshadow pallets ni sbb malas nak cary sekeping-sekeping macam shu eumura punye.