Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Monday, 11 October 2010

Exhausted

Kami Kepenatan yang amat
Dan juga mengantuk
Malam td kami turut ikut pesta jammed
Shebab yang excident teruk kat highway tu
Even ikut jalan lama
Shampai umah terus kebummmm..
Tido

Pepagi Shaya g SUK plak
Shekali punya la banyak kete kat SUK nun
Shampai Shaya kena parking kat luar Guard
Ya Allah..
Punya la jauh menapak
Dengan panas teriknya
Lagi la bertambah kepenatan
Ni baru je masuk opis

Now Shaya tgh exhausted and hungry
Org ckp
hungry can make people angry
Tapi Shaya rasa
exhausted can make people angry like crazy

Google
Shaya rasa dah jadi mcm cartoon ni dah

2 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

ye la kak wa, rate2 yg balik ikut highway selatan semalam mmg terpakse face jem teruk.....siankan mereka yg terlibat ngan eksiden tu....

sian akak....takpe2 ade mase akak rehat2 tau...

Azueriena Norash said...

ya allah kesiannyer haaa...kenapa x amek mc jerkk...siann nko...aku hari nie ngan esok ader course...ari rabu baru masuk opis...anyway jager diri tau...take care...mmuahhhhsss