Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Wednesday, 20 October 2010

Orang Berbudi Kita Berbahasa

Awak
Tadi Shaya tertinggi suara kat seseorang
Shebabnya ialah
Dia yg memula tinggi kan suara kat Shaya
Shaya jadi mcm hangin la
Sbb dia xcakap elok
Shedangkan Shaya ckp bebaik jer

Mmg Pantang Shaya kena jerit2 ni
Even Semarah mana shekali pun
 Salah mana pun Shaya buat
Tolong jgn tinggikan suara kat Shaya
So Bila dia dah buat mcm tu
Maka secara automatik
Shaya pun akan tinggi kan suara
Dan sebenarnya Shaya xsuka nak buat mcm tu





1 comment:

☆ lieya latif ☆ said...

ops! takpe kak.....org kate, die buat kite dulu....heheeheheheh