Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Friday, 1 October 2010

Sherupa Tapi Tak Shama

Awak
Cuba perati betul2
Adakah kami sherupa
Shelalunya if kami jalan sekali
Ramai yg ingat kami kembar
Adakah kami sheiras shangat?

Ni nama dia Adda
Adik Shaya ni la yg jd my tailor n fashion designer
Cakap je mau fashion apa
Shemua dia boleh buatkan
Keje dia mmg mengambil tempahan jahitan baju dan manik
Shebab dulu dia mmg blaja buat shemua tu
So Shaya punya baju Big Day nnti
Shemua dia yg design n jahit
Nnti Shaya bt n3 tuk baju2 Shaya yer



Yang ni plak kira adik pompuan yg bongsu la
Nama dia Laily
Dengan dia ni
Mmg shelalu je ada insiden kelakar
Ramai org shelalu tertuka antara Shaya dengan Laily
Banyak kali jugak la
Ada org salah panggil nama
Ada shekali tu
Kat depan Opis Laily
Opismate Laily siap kunun2 nyakat
Time tu Shaya dlm kete tgh tunggu Laily
Laily g naik opis dia amik barang

Shekali pas dia nyakat tu Laily turun
Apa lg jadi bahan gelak la
Opis mate Laily cakap
Padan la xde respond bila aku nyakat
Rupanya shalah org
Jenuh Shaya dan Laily n org2 lain yg ada kat situ gelak



4 comments:

SyidaGorjes said...

yg dok umah ko tu laily kan?

☆ lieya latif ☆ said...

mmg seiras kak wa....same2 cantik...wah untung la kak wa....ade designer sendiri hah.....pat2 buat entry pasal baju2 kak wa....mesti cantik2...leh lieya cuci mate...

atty's said...

tak sabar nak tunggu entry wa pasal baju nie..
lawa2 adik badik wa.

Ruziawati Bukhari said...

sama cantik sama lawa sama manis.. hehe..

wa.. tahniah! dh bertunang.. cantik baju wa... cantik cincin wa..

kak zue.. merah menyala.. suke!!

wa... tq selalu singgah ke blog t.. :-)

take care ok.. darah tengah manis tu.. hehe..