Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Monday, 20 December 2010

Cahaya Cinta


Awak...
Shaya harap Shaya mampu buat mcm ni utk Awak
Tp Shaya tau suara Shaya tak sesedap Siti ni
Walaupun nama Shaya pun Siti

Tp Shemua lirik2 luahan hati Siti Nurhaliza pd Dato K dia
Shama sheperti luahan rasa Siti Salwa pada K nya
hehehehhehehe


4 comments:

SyidaGorjes said...

setakat ni aku tak pernah tengok lagi orang sungai besar nyanyi kat wedding mereka.hihihi.

eh, tp aku pun terpaksa nyanyi kat wedding aku.

☆ lieya latif ☆ said...

ehem ehem kak....jiwang2 tull mood skrang yeak...takpe2...lieya paham hihihihi

ieda said...

amboi2 ... bukan main layie nie ...
akak lak rasa x sabar heheheh
x lama dah dikk .. sabarrr sabarrrr :))

cikbedahlaser said...

kiren... .. nan unaikatalikiren.. means.. i love yu