Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Monday, 6 December 2010

Persalinan Nikah

Awak
Ini la dia sketching awal baju nikah shaya 


Nmpak jelas tak?
Ni 1st draft

Ni kain dia

Now baju nikah Shaya dah 90% shiap
Tapi ada shedikit perubahan
Shebab Shaya tak nak nmpak mcm terlalu over
hehehehhehe

So far Shaya puas hati ngan keje adik Shaya Adda
Tudung pun dia tgh wat final touch up

Shaya dah wat fitting pun bj ni
So far puas hati la
By this week insyaallah shemua akan shiap



4 comments:

ATZ HOMESTAY said...

woww...dah nak siap...wallaaa...x lama jerk lagi tuu nak pakai....perghhh....harap2 aii dpt ler menghadirkan diri utk menemani dirimu ituu yerkk...doa2 kan tauu.....

atty's said...

mesti cantik nie..tak sabr nak tgk

☆ lieya latif ☆ said...

wah kak...lieya tak sabar lak nak tgk baju ni tersarung kat badan akak...sure cantik..

SyidaGorjes said...

bila ko nak kawin ni wa?