Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Tuesday, 11 January 2011

Shaya Shebelum Bertukar Status


Shaya tau
Ramai kawan2 yang nak tgk gambar nikah Shaya
So tuk permulaan
Shaya letak gambar ni dl yer

Gambar ni Kak Cda amik sewaktu Shaya baru Shampai kat Masjid
Shaya ni kes terpencil
Shebab Perempuan plak yg shampai dulu dr lelaki
Rombongan pihak perempuan pun lum shampai masa ni
Shaya dikerah untuk pergi dulu oleh dorang
hehehehehehehe
Perasaan time tu
Nak kata berdebar2 pun xjugak
Nak kata excited pun tak
Perasaan mcm xde benda nak fikir
Cuma Shaya doa jer
Mohon Allah permudahkan majlis tu




8 comments:

ZanaNordin said...

cantikknyerrrrr Wa

atty's said...

lawanya wa..

SyidaGorjes said...

motip ckp ko kes terpencil?hahahahaa

fLo said...

santek...=p

kswsk said...

Syida: motip dia sbb nak bgtau slalu pompuan smpai lambat..hehehehe...

cham's said...

berseri-seri muka :)

cham's said...

berseri-seri muka :)

☆ lieya latif ☆ said...

cantik ko kak....berseri2...seri pengantin mmg naik......tahniah kak...cepat2 tukar status jadi makyong plak yeak...amin