Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Tuesday, 8 February 2011

Chicken Chop Penjara Melaka


Dr shebelum kahwin lg Awak Shaya shelalu shebut psl ke marbelesan chicken chop kat kedai depan penjara melaka ni..
Sehari shelepas majlis menyambut menantu kat mlka 
Awak Shaya pun bwk Shaya pegi dinner kat shini.

Awak Shaya cakap chicken chop dia berkuah n kena mkn dgn nasi or bihun/mee.. 
Shaya trus blur... 
Chicken chop mkn ngan nasi??
Begini la rupa chicken chop yg Shaya katakan tu... 
Shiapa yg pernah mkn shini jgk?

4 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

wau!! manyak sedap tuh!

znrinacollection said...

depan penjara mlk? Kat banda hilir ke? nak g lah...

maaf hari tu x dpt hadir..jiran sebelah rumah pun buat kenduri kawin pd tarikh yg sama..

tahniah dan semoga cepat dpt baby hehe..

SyidaGorjes said...

makan dengan nasi?
sangatlah tak western.
asben aku tak pernah cite pasal ciken cop ni pun.

kswsk said...

Lieya: nnti blk mlka ajak la hubby g kedai ni
Nrina: a'ah kat bandar hilir..betul2 depan penjara tu..kedai lama
Syida: Ramai org mlka yg xtau psl kedai ni