Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Saturday, 25 June 2011

Sabah Trip Part 4

Lepas penat tgk bunga Refflesia 
Kami pun pegi Pekan Ranau
Tuk carik makanan

Jauh2 pegi sampai Ranau ni
KFC juga yg menjadi pilihan
hahahaha
Shenang dan mudah utk diterima tekak
Pas mkn pusing carik kedai jual selipar
Shebab kaki Shaya melecet la
Time pegi tgk Refflesia td

Kan Shaya dah ckp kat n3 yang lepas
Sila pakai kasut yang bersesuaian
Lau idak kang jd mcm Shaya
huhuhuhu

Sandal time tgk bunga Refflesia

Selipar bl kat Ranau pas kaki melecet
Kenapa Shaya bl kaler purple
Shebab itu je yang ada
Yang selesa dipakai
Rege dia pun xde la murah sgt
13 hengget yer

Pas bl selipar kami pun memulakan perjalanan tuk turun
Time turun kabus lebih tebal dari time kami naik
Pastu separuh perjalanan hujan plak
Perghh...
Time tu jarak penglihatan kami
Adalah dlm 6-7 meter jer kot
If kete depan xpasang lampu
Memang tak nampak

Ni sebelum hujan

3 comments:

fLo said...

nk pegi sabah jugak...sejuk2..hehehee

izman said...

mcm tergantung lagi trip sabah ni??? ada sambungan lagi kan??

suka tengok gambar yg cantik2.

cham's said...

citer la lagi...ranau mmg sesejuk and kabus camtu ke tiap2 ari??? mcm nak pegi cuti kat sana jerk! uish...virgin tu...! suka :)