Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Tuesday, 26 July 2011

Sample Kuih Raya


Minggu ni merupakan minggu terakhir 
Sebelum kita menjalani ibadah puasa
Insyaallah
Tokey2 kuih pun dah stat edarkan sample kuih dorang
Ni antara sampel kuih yg Shaya dpt
Shaya mkn yg kuih popia simpul tu jer
Yang kuih batang buruk Shaya xmkn
Coz ada campuran susu tepung
Shaya xsuka susu

Shaya ni bukan le pengemar kuih or semekut raya
Boleh dibilang berapa yg Shaya makan
Kat kg kuih yg wajib mak akan buat
Iaitu Mazola ngan tart nenas
2-2 tu Shaya tak makan
Shaya just mkn kacang2, kerepek dan asam2 tu jer

Kengkawan ada dpt sample kuih cam Shaya?
Apa semekut raya peberet korang?



2 comments:

fLo said...

sama dgn aku..xminat mkn biskut2 nih...mkn rendang jer aku suka..hahaha..=p

KSWSK said...

@flo
siok kan dpt mkn rendang