Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Thursday, 28 July 2011

Sila Berikan Tumpuan Yer

Shemalam Shaya ada baca kat Beautifulnara
(abes kantoi nok mak baca nara)
Psl kisah gossip Goal Keeper Malaysia tu
Shaya tak nak komen psl apa yang terjadi
Shebab dah namanya pun gossip
Udah plak tu football player skang
Dah ala2 cam retis gak
Dilanda gossip dan kontroversi
So kira itu adalah "makanan" bl dah glamer la kan


Cuma yang penting bagi Shaya
Ini malam punya game
Sila beri tumpuan penuh pd bola dr pihak lawan
Hal personal tak usah pikir ha
Kasi focus sama itu sebijik bola saja
Wajib jaga gawang gol sehabis baik
Ok Bro
credit to google
Apapun Shaya doakan jugak
Pasangan yg berdarah manis ni
Akan dapat menempuh dugaan bertunang ni dgn jayanya
Berbahagia dengan apa jua keputusan yg korang akan ambil
Insyaallah 


2 comments:

fLo said...

wut gosip..hahaha...lom bc lg beautifulnara...

hopefully msia menang mlm ni....aaauummmmmmmm~~!!

KSWSK said...

@Flo
aaaauummm