Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Wednesday, 10 August 2011

Dah Penuh

Bulan Ramadhan ialah bulan rezeki
Sbb ramai yang akan ringan tangan menghulurkan sedekah
Ramai juga la yg akan dpt peluang makan free
ngehhh..ngehhh..ngehhh...

Ni dia jadual mkn free Shaya
Bermula pada petang ni as 1st Iftar kat luar yg official
Jadual Iftar
Tapi...
Shaya bkn kena dtg mkn semata2
Nak kena bt keje sekali
Apa kan daya
Aku hanya insan biasa


2 comments:

SyidaGorjes said...

berbukalah sepuasnya kat luar sementara takde 'henbeg extra'hihihiii

KSWSK said...

@SYida
Aku dah xlarat ni sebenarnya..even lum ada extra henbeg..buka kat umah lg best