Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Friday, 19 August 2011

Happy Birthday

Harini Big Day K
Dengan itu secara rasminya
Pertambahan umur tu genap la
Menjadi 34 tahun
credit to google


Kawan-kawan sekali
Sila la wish buat incik K Shaya ni
Doakan semua yang baik2 ye tuk dia
(Apapun doa kengkawan...Shaya Amin kan)

Peringatan
Siapa yang pemalu dan penyegan
Sila jgn lihat gambar ni bawah ini
Pose bikin panas punya
hahahahhahaha
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Shayang Dia...
Buat yang nak cebek2...
Or cakap elehhhh
Or nak menyampah
Sila la buat begitu
Ada Shaya kisah
Tak luak pape pun
hehehehehe...

Suami Shaya..Shaya cium la
Bukan salah pun
lalalalalalala

8 comments:

NM02 said...

sama beday ngan bambam.. hehehe

hepi beday mr.K. moga Allah melindungi kamu, memberkati dan merahmati kehidupan kamu bersama isteri tercinta

Daddy Ziyyad said...

hepi besday Encik K. Sibuk tgk apa kat henfon tu masa di cium? ekekekeke

atty's said...

happy besday Mr.K..supaya sihat,dimurahkan rezeki selalu dan tetap menyayanyi wa sehingga akhir hayat.amin.

DrSinga said...

alolololooo..
kiut lah awak berduaaa...

hepi besday Mr K!!

kakngah said...

untuk incik K

ada apa pada usia ; sekadar penunjuk angka ; janji muka dan jiwa ; muda belia sentiasa

selamat ulang tahun!

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

hepi besday mr. K.. tentu tahun ni yg paling menggembirakan mr. K sbb sambut besday disamping isteri tersayang.. sempat lagi tu mr. K amik gambor... kekekeke..

ni gambor paling eksklusif & mahal dari wawa.. hehe..

fzy fuzzy said...

hepi birthday k. sesungguhnya kamu bertuah mempunyai salwa sebagai isteri aka teman aka rakan aka pengarang jantung. Woha! sensor gilazzzz....

cikbedahlaser said...

slmt hari lahir abg kiren..
smoga dberkati n drahmati allah selalu.. jaga kak wa bebaik....
muahkksss juga.. eh boleh ke? akakak