Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Tuesday, 16 August 2011

Sape Nak?

Antara sedar tak sedar
Dah Masuk minggu ke3 kita berpuasa pun
Shaya punya jadual buka puasa kat luar
Makin hari makin penuh
Sian incik K
Asyik kena tinggal jer

Dlm pd duk berbuka tu
Ada hotel yang kami duk ulang2 every year
Dah mcm jadi hotel wajib datang
Mcm Hotel Equatorial KL

So hari tu depa kasi voucher ni
Buy 6 free 1
Ada sesapa nak?
Shaya ada 4 keping
Rege dia ada tulis kat voucher tu yer




2 comments:

mr_mrs mikko said...

wow wow!!
antar g sabah.
hihihi

L said...

sy syg awak?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/kasih-sayang.html