Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Monday, 22 August 2011

Tanda Ingatan

Dulu zaman muda remaja
Berlawan-lawan
Siapa yg dpt kad raya paling banyak
Sape dpt kad raya yang paling beso
Paling sedap n kuat lagu dia
Shaya pernah dpt kad raya sampai 2 dozen
(Kengkawan sure lg banyak kan)
Leh kata tiap hari posmen akan dtg anta kat umah
Tapi itu smua dulu
Sebelum sms raya berantai menjadi pilihan
Ckp psl sms berantai ni
Shaya pernah create 1 sms raya
Pastu Shaya cakap kat kawan Shaya
Ni silap2 sms ni dtg blk kat aku
Sekali betul kau...
Patah blk kat tuan dia
Mihahahahaha

Dlm pd duk bersms berantai tu
Syarikat Shaya still lg mengamalkan tradisi
Anta kad raya
Jenuh gak la tangan nak sign semua kad tu
1st batch kad raya
 Time nak sign smua kad raya ni
Shaya guna pen dakwat basah
Sekali kertas tu jenis yg glossy
Abes jd mcm sememeh 
Bl dakwat tu blum kering

Sudahnya
Shaya kena kirai-kiraikan pas sign
Nak kasi dia kering
Jadi la mcm ni
2nd batch kad raya
Kengkawan ada dpt kad raya?


7 comments:

cikbedahlaser said...

nak kad rayaaaaaaaaaa

eITA said...

bagila satu kad raye...

lieyalatif said...

FUH...byk tu kak wa kene sign....letih tgn hah!~

NM02 said...

mesti pangkat besar ni

Daddy Ziyyad said...

lain kali buat sign atas stamp-pad, senang, cop aja..ekekeke

eB ezrin said...

okeh since ader yg diconteng2 tuh nak tanyer gaks.. sebok jerk kan? pangkat ker per tuh? ;p

fzy fuzzy said...

dah nak dekat raya..satu ajer kad yg dapat. sedih tulll...ug lain semua e-card. Maklumlah..setem dah naik rega.