Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Tuesday, 20 September 2011

Rindu

Tetiba teringat plak pd keenakan Mee Udang Banjir ni
Melimpah2 kuah dia tu..udang pun banyak jugak
Lokasi dia
Kat Pantai Bagan Nahkoda Omar (BNO)
Buat Kaki Pancing
kat sini jugak la
Letaknya Kelong tuk pemancing


Sambil mkn sambil cuci mata

4 comments:

ieda said...

salam wawa
wawa sihat .. winduu lah .. dah ada ape2 ke belum .. :)

wah2 melimpah ruah kuahnya .. sedap ye dik huuhu bile lah boleh nak makan .. hermmm tempat dia nie punn menarik kan wawa ..

eB ezrin said...

wow mmg banjir tuh cayalah :)
ps: sori yer x sempat nk singgah berayer last week... asyik ujan jerk... hu3

KSWSK said...

@ieda
wa alhmdllah kak sihat2 sesangat..hahahahha

KSWSK said...

@eB
xpe..faham...lum ada rezeki kita nak jumpa