Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Tuesday, 6 September 2011

Sexsual Harrassment Online

 Tgk tajuk takut tak???

Actually Shaya tgk membizikan diri buat study n research
Godek punya godek TM punya website
Sekali terjumpa ini


Bleh report sexsual harrasment online
hebat nok...tak sangka mak
Tapi...
Ada ke yang nak buat report?
Berapa peratus yang dah buat report?
Shaya alhamdulillah xde la kena sexsual harassment
Cuma Shaya mcm jakun sket la
Sbb br tau leh bt report online
Hahahahahahaha
Tapi kenapa plak report kat TM?
Nape tak report kat polis?
Ermmmmm


6 comments:

Daddy Ziyyad said...

Lepas report kat TM, baru TM pos kan ke Polis pulak...ekekeke

eB ezrin said...

a'a, np repot ngan TM eh? :)
ampun & maaf dipinta dari TLF :)

NM02 said...

kalu fahrin ahmad yg goda ai,

ai rela yu...

muahahahahahahahaha

KSWSK said...

@daddy Ziyyad
maybe la kot kan

KSWSK said...

@eB
tu la pslnya

KSWSK said...

@NM02
hahahaha..apapun sanggup demi FA yer