Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Friday, 30 September 2011

Spa+Gethhi...

Buat Nana
Sila la tenung lama2 ini gambar yer
hehehehehehe

For dinner smalam
Mls mau mkn nasi sudah
So mkn la ini spagethhi

Tapi yang smalam tu kureng bahan sket
Compare yg Shaya buat time open house ritu
Dia punya mix herbs dia xcukup geng
Pastu zuchini pun tarak
Nyum...Nyum..

10 comments:

NM02 said...

entah bila nak buat spegeti sendiri

asyik tertangguh je kekdahnye

atty's said...

dah ler lapar ni..tgk menu kat atas..lagi ler lapar..

rATu kEBaYA said...

nampak sedap... meh hantar sini sepingan.

Daddy Ziyyad said...

spageti kamu nampak sedap!! byk kuah

SayangSal said...

sedapnya nampak spegeti wa nie....lama dah tak pekena spegeti....:)

KSWSK said...

@NM02
bl incik somi yg mntak nk mkn sure xde tangguh2 dah tu nanti

KSWSK said...

@atty's
sabo kak...hehehe

KSWSK said...

@ratu kebaya
dah abes dah cmne nak anto...

KSWSK said...

@Daddy Ziyyad
Wa mmg suka bt kuah byk

KSWSK said...

@Sayang Sal
kang dtg bangi roger2 la..bleh wa msk kan tuk sal