Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Friday, 28 October 2011

Hobin vs Peteh

Esok malam
Hobin Jang Hobin
Akan bertarung dengan
Peteh Ganu Peteh
Utk merebut Piala Malaysia 2011
Korang Sokong mana?
Shaya sokong mana yg menang
hahahahhaha

Apa pun Shaya xkisah sebenarnya
Negeri mana yg menang pun
Ada permainan ada menang ada kalah

Dengarnya walaupun tiket dah naik jd RM50
Masih ramai yang membeli
Shaya n K
Tgk kat umah je la
Buat yang pegi ke Stadium esok
Xmo gaduh2 yer if pasukan yg korang sokong kalah

Ni antara memori ketika 'bersama' pasukan Red Giant suatu masa dl

Orang kecik bersembang dgn org besau
Betapa gedobosnya baju itu kan...

6 comments:

wahida said...

tgk kat umah je...huhu...


salam kenal..terus follow sini...

Cho Zila said...

wa nampak innocentjer wa masatu...

nurbeena said...

ahaks...tak dpt nk tgk tv pown. stadium apatah lg

KSWSK said...

@wahida
sama la kita yer

KSWSK said...

@cho zila
hahahaha..muka suci murni tu kak

KSWSK said...

@nurbeena
akk dgr kat radio je kak