Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Monday, 24 October 2011

Jus Sebenar

Memula jumpa dl
Dlm bulan puasa
Time tu xbape nak kenan sgt
Buat derk jer la

Ye la dah bln poser kan
Idak le kita ni nak minum selalu
Stat jatuh cinta dah ujung2 bulan poser
Itu pun jenuh nak mencari dia
Yg slalu ada perasa lain

Skang ni pun
Tak semua tpt ada jual 
Petrol Station pun sama
Yg byk cuma oren dan oren dan oren
If jumpa Shaya bl bkn 1
Tapi 2 or 3
Shaya suka rasa jus sebenar dia


4 comments:

suhaina laui. said...

rase die manis skit kan ;)

lieyalatif said...

fuh..baik punyeee promote kak wa nie...buat lieya pun nak cube jugak!

KSWSK said...

@suhaina laui
manis laici

KSWSK said...

@lieya
carik dik..kasi bebudak tu minum skali