Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Thursday, 20 October 2011

Menu sihat ker?


Ni la dia bekpes Shaya dan K. 
Roti gardenia wholegrain yg shaya sapukan garlic butter. 
Bakar dlm oven lebih kurang 10min. 
2 keping chicken toast yg digoreng dgn sedikit butter
sebijik telur rebus dipotong nipis2. 
Susun semua atas roti buh thousand island. 
Bruppp.. 
Alhamdulillah

10 comments:

atty's said...

mesti sedap kan..

far_east said...

roti dah menampakkan menu sihat tapi bial tambah macam2 dah jadi lain lakk hihi

Nana said...

ni kira sihat ni wa
dari kita
xamek bekpes hehe
lg xsihat kan
wa, kalau wa xbole pegi nengok cite in time, mcm bese bagi kita yek hahaha

suhaina laui. said...

sedap...mmg suka mcm ni pg2...tapi kan nt kul 10 nk mkn lg....:)

azelyusoff said...

sedapnya. Saya makin sandwich tuna jer...

KSWSK said...

@atty's
sgt sedap kak

KSWSK said...

@far-east
akk diet xmo mkn nasi ni...

KSWSK said...

@Nana
lau xmkn pape kang time lunch membalun tak hengat dunia

KSWSK said...

@suhaina laui
kejenya asyik mkn je la kan..

KSWSK said...

@azelyusof
tuna pun sodap