Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Friday, 7 October 2011

UN?? United Nation??

Tadi otw nak blk opis
Tetiba pas je exit damansara
Semua kenderaan stat tekan break
Jalan 10kmj

Dah nak dekat2 ngan simpang nak masuk KL
Shaya nmpak ni kat belah kanan

Selalu nmpak kete kebal kaler ijo tu
Kalini kaler putih plak
Tulisan UN
Ada la dlm 6-7 biji
Dr KL menghala ke Shah Alam

Shemua duk tengok2 kereta kebal tu
Mcm ada show

Shaya duk tertanya2 jugak
Pesal kaler putih
Dan ada tulisan UN

Shaya google
Nama kete kebal ni Scimitar UN
Dan katanya
Telah digunakan meluas oleh Pihak British dan Belgium dalam misi pengaman di Bosnia dan Kosovo. Malah digunakan di peperangan di Falklands, Iraq dan Afghanistan..kenderaan ini juga bodynya digunakan untuk kereta perisai scopian yang kita gunakan..
Shaya kagum seketika

2 comments:

MARLIYANA MK said...

huuhu..untonggglaaa dpt tengok :)

KSWSK said...

@Marliyana MK
itu yg sbuk2 amik gambo gak ni