Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Friday, 4 November 2011

2 in 1 ~ Biskut + Voucher KFC

Pepagi Shaya selalu bekpes mkn semekut cicah air nescafe o
Antara semekut yang Shaya suka ialah ni Munchy Lexus

Kebiasaannya Shaya beli yang perasa ceklat tu
Tapi time bl yang ni abes plak yg ceklat tu
Try la raa peanut butter ni
Sib baik perut Shaya boleh menerima

Shaya ni alergik terhadap sesetengah biskut
If makan Shaya akan rs mcm loya nak muntah
Perut Sakit
Kira mcm sengsara la

Bestnya beli biskut ni
Kita akan dpt voucher KFC
Ada Diskaun RM5

Shaya dah guna voucher ni sebanyak 2 kali
Kat dlm wallet ada lg 2 keping
Tapi Skang Sbb ayam yg Hot N Spicy tarak
Mcm xbape siok la

6 comments:

nurbeena said...

yg original kureng sket sbb masin

~diAhOntHeblOg~ said...

nk beli gak beskut ni laaaa...meh satu keping voucher wa.. :P

aReLaN said...

ala,utk bucket je ke??mne la larat nk hbiskan sorg2.wuuu

lieyalatif said...

wah...berbaloi la kak wa...beli biskut dapat lak voucher kfc...syok nieh!!

** selamat hari raya aidiladha buat akak sekeluarga....

eB ezrin said...

wow, bestnyer. nk gaks :)
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA dari kami yer :)

tiefazatie said...

ifa pun ada dh beli gune voucher nie..tp skrg cari2 lagi yg ad abg voucher nie dah xjumpa nie..sob2..dh abes kot..