Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Tuesday, 1 November 2011

Bukit Kiara Equestrian & Country Resort

Adakah Shaya belajar menunggang kuda
Adakah Shaya belajar bermain polo?
Adakah Shaya belajar berenang?
Sebenarnya Shaya bermain bowling

Company punya event under SRC
Setelah 2/3 tahun tak main bowling
Mmg kelongkang je la jawabnya

Mlm sebelumnya K ajak g warm up kat alamanda
K ajak kengkawan dia sekali
K ajar camne kali aim pin
N teknik2 kasi bola lurus
Ok la dpt gak 100++ pin

So ari sabtu tu
Berbekalkan warm up mlm nya itu
Bermain la Shaya
1st game la jugak dlm 100 pin
2nd game mmg out sesangat la
Sbb tgn n kaki dah sakit
Baling pun dan xlurus

Makanya Shaya hanya mampu dpt no 2
Tapi berbaloi gak kot
Sbb no 2 dpt cash RM100

Ni kaki n tgn stil sakit
huhuhuhu

6 comments:

eB ezrin said...

100 byk tuh, tahniah :)

lisa_lisz said...

saya dh dapat cheque RM150
cukupla nk rental costume utk dinner...hahahaha... =)

Cho Zila said...

okler tu RM100kan wa dari tak dapatkan... isyh berbaloi2 dahtu...

zahira said...

congrats! dapat cash lagi tuh :)

nurbeena said...

haha...kalau k sal semedang bola masuk longkang saja

Nana said...

bez tu dapat cash