Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Friday, 2 December 2011

Ana Ikan Bakar Petai

Sesi makan2 lagi
Lokasi dekat2 dgn umah jugak
Kat Bangi
Nama tpt dia Restaurant Ana Ikan Bakar Petai
Restaurant ni kat sebelah Balai Bomba Bangi tu

Antara Menu Yang Ada

Sila la calling2 yer for further info
Pesalah tuk sesi makan2 kali ni
Ada 3 org
Shaya, K dan Adik K

Memula order ni
Rasa ok la
Tapi xleh lawan kerabu mangga kat Chaiyo
Kerabu Mangga

 Shaya mlm tu sebenarnya teringin makan benda alah ni ha
Kerang dia besau-besau
Puas gak la makan
Cuma sambal colek dia tu
Tak bape nak ngam ngan tekak Shaya
Shaya ni suka yang colek air asam tu
kerang bakar
 Ini adalah mangsa utama kami
Ikan Siakap Bakar Petai
1st time ni kami terai
Sodap gak upanya
Pastukan mcm agak magic sket
Petai dia tu kan
Bau dia mcm ilang
Selalukan pas kita mkn potai
Akan ada bau-bauan kan
Ini mcm xbape nak bau la

Ikan Siakap Bakar Petai
Mlm tu Shaya mmg xmakan nasi
Ratah lauk2 je smua
Kami order gak sata
Sata dia tu boleh la takat nak ilangkan rs teringin tu
Sbb isi ikang dia kurengg
keadaan mangsa sebelum disimpan dlm perut
 Secara keseluruhannya
Memang bleh dtg lg restaurant ni
Ikan dia memang sodap
waktu menunggu pun tak lama sangat
keadaan mangsa setelah diisi dalam perut

*Nasi Tambah: Mkn kat sini xde la mhl sgt.Semua yg kami mkn tu dlm RM70++

Ni Shaya sertakan map sbg rujukan kengkawan yg nak g
Lokasi kat Sec 16 BBBangi



5 comments:

atty's said...

selalu nmpk kedai ni, tp tak pernah singgah

nurbeena said...

perrrgh...sampai licin mangsa diisi dalam perut

eB ezrin said...

mahal x?

Nana said...

eh ni cawangan kl ke
setau kita kat tanjung lumpur je ada ana ikan bakar petai ni

Daddy Ziyyad said...

bomba bangi kat seksyen berapa?