Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Wednesday, 11 January 2012

Complimentary & Compulsory Leave

Korang ada yg kena mcm ni tak

6 comments:

aReLaN said...

xpernah la plak jd gitu.hohoh..tapi pe mksdnya???spe sruh tak fokus mse english education dlu.hahaha

Syida said...

aku coti biasa je.xde nak paksa2.hehehe

eB ezrin said...

x phm. haku blur ;p

Daddy Ziyyad said...

setiap kali musim CNY, ini lah isunya..dah keja bawah cina, macam tu lah..cina mmg keja mati mati, bila cuti pun cuti mati mati

Ruziawati Yusof said...

hi wa, apa khbr?

miss u..

Jasfyra said...

tiap2 tahun kena.tp selalunya time raya aidilfitri la..nk xnak, wajib cuti..huhu