Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Saturday, 14 January 2012

Langgar Disiplin

Email dr HR Department
 
Memula Shaya masuk dl
Mmg dah ada sesi taklimat bgtau
Mengenai company ni
Apa yg blh dah xboleh

Antaranya xleh nak dengar radio
So Shaya mmg xbuat la

Tapi
Bl dah lama2
Ada plak manusia ni
Yang habitnya pasang music kuat2
Dah la bahasa ibunda sendiri
Ia agak menganggu jugak

Shaya tak ada pilihan lain
Terpaksa memasang music
Gunakan earphone
Sbb Shaya xmo dengar lagu2 yg memeningkan itu

Dah juga
Shaya tak mahu nak dengar
Suara dorang memekak
Bersembang dan gelak kuat2
Mcm pontianak dan hantu raya
Hergh.....
Sungguh tak tahan

Tu memo dah kuar
Tggu la
Bape lama ia akan bertahan
Sbb ada antara dorang tu
Ibarat menyimbah air ke daun keladi jer

3 comments:

NiGhTiNaNgLe_FARA said...

nasib baik kat tempat study fa boleh pakai earphone..hihi..

bukak lagu kuat2 yang tak boleh...

aReLaN said...

hmmm...kat kilang sye pn dah makin parah peraturan dia tau.kalah skolah asrama rsenya.

juelee said...

huhu mmg tak suke org pasang lagu kuat2.. nak lagi kalau kite tengah perah otak carik idea.. huhu