Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Tuesday, 17 January 2012

Mesin Jahit

Shaya bukan la pandai nau menjahit
Tapi takat nak cantum bj kurung tu
insyaallah boleh la

Ni tgh berkira2
Nak memboli mesin jait
Tapi mana nak carik

Ritu pegi riki kat Singer
Paling murah pun dekat RM800
Call mak kat kg
Dia ckp
Buat pe bl yg mahal2 bonar
Bukan nak menjait tiap hari pun


Shaya pun pikir mcm tu jgk
Takat nak jait cantum2 kain tu
Bl yg murah2 udah le kan

Shaya tgh berkira nak bl mesin yg mcm ni
Butterfly / Releigh
 Shaya jumpa kat lelong
Org ni jual dlm RM399 jer
Blk kg kang nak skodeng2 la
Kot jumpa
Bleh rembat seketoi

Kawan2 ada yg tau
Mana nak carik mesin jahit yg murah2?

5 comments:

Azueriena Norash said...

nie dah kira bahan antik niee

Daddy Ziyyad said...

saya macam pernah dgr staf saya kata dia ada beli mesin jahit portable, murah aja, tak sampai 300

eB ezrin said...

cantek oo. letak kat hall pn lawo :)

aReLaN said...

hahahah...kat rumah ade satu.memang klasik la

lieyalatif said...

cantik la kak wa....

lieya ni tak reti menjahit...jahit jelujor suar koyak pun jadi bengkang bengkok kikikiki