Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Friday, 27 January 2012

Mile Crepe

Memula dl Shaya tau psl kek ni
Sbb Shaya tgk citer mkn2 Ho Chak tu
Tapi dia kata kek ni ada alkohol
So idak halal la kan
Kedai yg dimaksudkan tu
Ada kat melaka

Ada sekali bdk opis Shaya bl
Dia kata yg original tu xde alkohol
Sedap la Shaya menelannya
So bl blk mlka
Shaya ada gak la singgah kedai ni
Time tu yg original ni dah abes

Tp org kedai tu ckp
Dorang ada outlet kat Dataran Pahlawan
Shaya pun pegi la kesana

Sekali tu
Pekerja dia dah la xbape reti nak berckp melayu
Kita tanya pun buat derk
Eksen sungguh yer kamu
Mentang2 permintaan tgh demand
K menyirap lalu mls nak membeli
Lalu balik la kami
Tanpa membeli apa-apa pun

Sehingga la pd minggu lepas
Shaya nampak
Kat Groupun
Ada kupon kek lapis ni
 Tp bukan dr kedai eksen itu yer
Ada kedai lain
Kat Damansara

Shaya pun apa lg
Dengan senyum gembira membeli kupon

Cer tgk
Dah lebih seribu org yg beli
Mmg ramai yg suka ni

So kengkawan
Jom la kita beli
Kek yang ni halal yer

1 comment:

Cho Zila said...

wa rajinnyer nak gi jauhtu... tapi kalau dah sedapkan redah jglerkan...