Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Monday, 16 January 2012

Ngaku Punya Pasal

Semalam.. 
Gigih la pepagi g econsave
Membeli buah ngaku
Sbb nak buat kerepek
Bl Bl dekat 2 kilo
Sbb geram tgk buah dia besau2

Ptg gigih la nak membuat kerepek
Jenuh jugak la menyiapkan kerepek ngaku tu sorang2

Shaya buat mcm Nana
Sagat terus dlm kuali
Sbb xmo melekat
N xmo ngaku tu berair

 Sagat punya sagat
Ini la padahnya
Ngan kuku2 skali disagat
Kuku yg terabak kena sagat
Ni 1st time Shaya buat kepek ngaku ni sendiri
Sbb sebelum ni
Duk mkn yg budak opis buat jer


7 comments:

Cho Zila said...

rajin gak wawa yerk.. akakni rajin makanjer... takper suami makan tentu gembira betapa gigihnya isteri dia...

atty's said...

memang sedap kopok ngaku
kty dulu tau pun masa memula keje company nie..ate taukenya cina..hihihihii

lieyalatif said...

aduh kak wa...lieya yg seriau tgk..seb baik tak kene jari...kang tak pasal2 luke kang....

IntaNBerliaN said...

lahaiii.. sampai terkena kuku pulak ye... nasib xda pe2.. + nasib ngaku sedap..hihii

aReLaN said...

buah ngaku???buah apa lak tu??adoi la.payah btul jenis tau makan je ni.hahah

~diAhOntHeblOg~ said...

haha..cian rabak kuku..cian aku wa..xde sagat pakai pisau..tension!

Azueriena Norash said...

mana piccas buah ngaku nyer beb?sukun ker aper