Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Tuesday, 28 February 2012

Dove

Smlm time bukak sampul surat
Yg tulis Dove kat depan dia
Otak trus set ni mesti shampoo punya
Perasaan hati idak le excited benau
Coz Shaya xpakai pun jenama tu

Sekali bl jengah isi dlm dia
Ada kotak warna coklat
Rupanya Dove tu milk chocolate bar
Trus rs seronok
Hehehe

Dah tu plak
Bukan sekotak dia kasi
Tp 2 kotak
So semua skali ada 24 milk chocolate bar
Yg untung tak lain tak bukan
Encik KHAIRIN la
Coz Shaya tak berapa suka coklat ni

8 comments:

lieyalatif said...

LIEYA SUKE dove ni kak...sedap rupenye rase die....

aReLaN said...

jarang ada pompuan tak suka coklat ni.hehehe..ni baru tau ada coklat brand dove.

ytekecik said...

Wahhhhh bestnyer.....

Daddy Ziyyad said...

saya pun baru tau ada coklat jenama dove..haha

Zaza Si Photographer said...

sugar low ...
xde lebih ke?
:D

naf9091 said...

Kak Wa,

Campak lah ke Penang satu...ekeke

Cho Zila said...

dah sampaipun yerk wa.. bestnyer akak suka coklat...

~diAhOntHeblOg~ said...

hulur cni sket cikk...