Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Thursday, 16 February 2012

Free Loacker Product From Cosmo

Smalam
Gigih la K g tlg amikkan
Sbb skang kan Shaya keje dah kan ujung sinun
Dah jauh dr kota metropolitan

Balik umah jer
Masuk kat pintu
Dah nampak hamper ni
Elok jer terletak kat tepi dinding


8 comments:

mama shifa said...

tahniah
nyum2 sedap tu

Azueriena Norash said...

bestttnyerr dpt hamper hari jadi.. :)

lieyalatif said...

wahhh kak wa...bestnye dpt hamper loacker hah....dah mmg sedap2 biskut die...syok le kak wa....ni kire stok sebulan kudap2 depan tibi ni kak wa......

eITA said...

wow...bestnye...menang ape tu?

zahira said...

wah...bestnya...i pun ada masuk gak tapi x menang...huhuhuhu...

Daddy Ziyyad said...

best tuuuuu..satu hamper produk Loaker

aReLaN said...

post la sini sket.hehehe

~diAhOntHeblOg~ said...

sedap!

tgk la muke aku ngn encik aku tu kt fb tu ha..tlg telekkan..kalo xserasi aku putus..hahahahahahahaha