Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Friday, 24 February 2012

Hadiah dr Cosmo

Smalam dah amik hadiah Maybelline kat opis Cosmo
Antara yg dorang kasi free tu ialah
Makeup Remover foe eye n lip
Casing iphone
Mascara
Eyeliner
Crayon brow

6 comments:

YaYaNsMuM said...

Wahh...bestnye dpt free gift kan...:)

lieyalatif said...

murah rezeki akak...syok tu dpt mcm2....

~diAhOntHeblOg~ said...

wahh..bestnye wa..santek la casing iphong tu..xde teringin nk kasik aku ke...vavavvavavaav

naf9091 said...

Wahhhh Mascara Purple ituuuu.. Dah dua tiga kali dah masuk Watson tapi tak beli-beli sebab nak tunggu sale punya pasal..huuuuuu..

Kak Wa, ce citerrr sikit apakah petua Kak Wa pakai ni? asyik monang bosarrr sajo... Ada fuhh kiri, fuhh kanan kaaa??

naf9091 said...

Eh..ehhh laaaa..tak perasan tu Casing iP.. tu lah kan.. open page Kak Wa je tertumpu kat Purple Mascara tu..kehkehkeh cun aaaa casing tu...

Cho Zila said...

baguihnyr wa.. banyaknyer free gift..