Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Thursday, 26 December 2013

Lagi 200


Berlanjutan dari kisah Sebijik Kolam Dan 100 Bola
Si budak rambut perang ni
Sgt siok main 
Macam-macam aksi yang dia buat

Time dia baring-baring dalam kolam tu
Kami suka timbunkan dia dengan bola2
Dia tak takut pun
Lagi gelak suka ada la

Oleh sbb dia berani
Makanya
Daddy tambah lagi 200 biji bola lg

Cer tgk gambar bawah ni
Dah mcm terbenam si budak kecik ni



3 comments:

NinaAz said...

siok dia main tu bola. hehe :)

Dr Singa said...

boleh saya jumpa dia dan ajar cara baling-baling bola 200 biji tu ke dinding!!!!??

Daddy Ziyyad said...

behave nya! bagos! hahaha

kalau anak saya, dari 200 biji bola dlm kolam tu, confirmed tinggal 17 biji aja kot dlm kolam...yg lain dah dibaling ke merata rata tempat..hahaha