Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Monday, 13 January 2014

60 sen

Terjumpa ni kat kedai runcit
Area Kota Damansara

Penutup botol oren ni pun dorang dah jual skang ni
60 sen tuk 5 penutup botol

Dulu bl nak main tutup botol ni
Tak perlu pun nak beli
Carik je kat kaki lima kedai
Percuma

1 comment:

Dr Singa said...

chait!!
6posen!!??

untung 100%!!