Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Tuesday, 28 January 2014

Aquaria KLCC

Bawak Khaleef pegi Aquaria KLCC
Tengok ikan
Selama ni tgk kat tv jer

Mula-mula masuk khaleef so-so
Sbb ikan kecik-kecik
Mummy plak poyo tergedik-gedik
Sbb ada ular
Mummy takuttt
hehehehehe

Masa kami sampai tu
Dorang ada bagitau
Nak kasi makan ikan
So tunggu le kejap
Abes terpercik-percik air
Bila ikan-ikan tu mengejar makanan

Anak bertuah mummy
Telah buat 1 insiden
Dia boleh pulak masukkan kaki dia
Kat dalam kolam ikan 
Kunun nak kasi ikan makan kaki dia

Bila bawak masuk tunnel tu
Khaleef diam 
Terpegun tgk ikan bosa-bosa
Lebih bosa dari badan dia



Bukan Khaleef je yg excited tgk ikan
Mummy, nenek, alice n adda pun sama
Buktinya

Mana yang xtau nak buat apa cuti CNY ni
Bleh la dtg kat Aquaria ni
Dorang ada buat Underwater Lion Dance
Camne la gamaknya yer
Tak takut ke ikan-ikan tu nanti
Siapa yg pegi tu nanti
Leh la cerciter 

No comments: