Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Friday, 3 January 2014

Sekolah Main Sekolah Betul

Semalam kecoh psl bebudak g sekolah tersebit kat kerusi
Siap ada yg cikgunya kena gergaji kerusi tu

Yang ni kes anak buah Shaya
Ummi nya whatsapp gambar
Ni situasi kat sekolah agama


Cer tgk budak lelaki tu
Baik punya dia tido

Yang anak buah Shaya tu
Hanya mampu memandang je la member sebelah tu

Dia pun mata dah kuyu
Before ni kat sekolah main (taska)
Petang semua tido
Bila dah masuk sekolah betul
Dorang pun fikir ada sesi tido jugak la

No comments: