Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Tuesday, 11 February 2014

Baby Carrier

Umur Khaleef dah 5 bulan
Baru Shaya berani nak kendong dia guna carrier 
Shaya beli carrier jenama biasa-biasa jer
Rege pun less than RM100
Sbb pada Shaya 
Carrier ni guna tak lama mana pun nanti

Masa tu Khaleef xde la berat sgt
So ok lg
Senang la Shaya nak bergerak
Ada waktunya
Sampai terlena Khaleef dlm carrier

Skang Khaleef dah beso
Dah xmau duk diam dlm carrier
Mummy pun dah pack carrier ni
Buh dalam kotak dia blk
N tidokan kat dlm stor
Melekap je kat Mummy

Lena Khaleef tido

Khaleef teman Mummy Shopping

Khaleef lepak kat Coffee Bean ngan Mummy

No comments: