Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Monday, 24 February 2014

Selfie

Sedari kecik bebudak skang dah terdedah
Pada segala mcm adik beradik camera

Khaleef pun pandai buat selfie
Tp Shaya la yg kena tekan kan button dia
Pastu dah amik byk2 tu
Dia mesti nak tgk blk

Ni antara koleksi si Khaleef Imran
Yang pasti mulut mesti nganga












No comments: