Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Friday, 14 March 2014

Kompromi

Shaya pada dasarnya
Tak berapa suka jugak
Bila budak-budak ni duk leka ngadap ipad

Tapi ipad ngan toddler ni
Dan mcm irama dan lagu
Kat mana-mana pun
Kita akan nampak situasi mcm ni



Kalau tak disua ipad tu
alamat mmg tak senang duduk la 
Bila dah sua pun
Mampu la bertahan sekejap

Kalau mood dia xbaik
Langsung dia xlayan
Kita nak mkn pun xboleh

No comments: