Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Tuesday, 11 March 2014

Menagguk Di Air Yang Keruh

Biasanya
Pasti akan ada yg cuba
Mengambil kesempatan dr sebarang keadaan yang berlaku
Samaada hal yang positif ataupun sebaliknya

Ni antara contoh yg tak berapa bagus
Dpt sms ni petang semalam
Ada jugak yg fikir hal keuntungan
Shaya abaikan je sms tu

Pagi dpt plak sms yg ni
Siap tulis correction lg
Maybe sbb dah kena komplen kot
Sbb tak prihatin n fikir nak untung jer

No comments: