Penafian

Shaya menulis perkara yang berkaitan dengan diri shaya serta orang-orang disekitar shaya samada secara langsung atau sebaliknya. Shaya juga akan meluahkan apa yang shaya rasa. Sebarang persamaan adalah kebetulan. Andai terasa hati atau tak bersetuju shaya pohon maaf. Penggunaan bahasa juga mengikut kesukaan shaya.Harap Maklum.Sekian

Tuesday, 20 May 2014

Mini Photobook

Mcm perempuan lain
Bila ada offer
Pasti kita akan tertarik
Mcm tu jugak la Shaya

Bila tgk offer photobook kat groupon, living social n etc
Semuanya murah n terasa nak bl
Lagi-lagi yang free tu
Laju je tangan tekan "buy"

Bila da bl tu
Nak membuat photobook tu
Punya la "bercinta"
Ada sekali dl
Sampai expired kupon tu

Last weekend gigih la menyusun gambo
Tuk dijadikan photobook khaleef
Semua gambar masa dia baru lahir
(Fresh from oven)
Punya la berkurun nak membuatnya
Khaleef dah 18 bulan pun
huhuhuhu

Susun pun main ala kadar jer
Janji ada kenangan
Siap terus upload
Dan harini dah dpt photobook tu
Senyum sendiri tgk gmbar khaleef time baby


2 comments:

eB said...

eh dh expired ke? eB pn blom buat lagi... bercita sgt. hu3

lieyalatif said...

lieya ade satu dah expired kak...adoi...lehlupe ....beli 2, satu dah settle, satu boleh tangguh punye tangguh terus lupe...rugi tol!